Kalas

Dagen i går blev bra, fick min morgon prommis 1 1/2h sen var det direkt vidare till gysinge för att träffa Tomas från servera och snacka med Inge. Tomas från servera var riktigt bra, det blir till att fortsätta med dom.

Efter det tog jag och Richard en tripp till valbo, Richard köpte en skjorta och jag kunde inte heller hålla mig borta från alla shysta kläder så det fick bli en kort jeans jacka + ett linne från veromoda:), innhanlade även present till oskar.

Ut till häsen igen, jag begav mig ut på en springtur med faster Anna. Riktigt skönt att springa igår igen, vädret var underbart:). Sen vara bara att sadla om för kalas hos Oskar, med släkt och vänner. Det bjöds på smörgåstårta, princess tårta och massa andra härligheter:), trevligt. GRATTIS Oskar 20 år:) (han fyller egentligen på måndag)

Vid 11 tiden tog vi vårt pick och pack och drog oss in mot gävle, interpool blev vårat nästa stopp. Härligt att se alla igen, saknar faktiskt interpool redan. Lite små konstig att se alla nya springa runt där bra ;).haha


Nu är det redan Lördag och jag är redan uppe:), Richard åkte nyss för han ska till västerås och spela golf hela dagen. Så jag sitter och funderar vad jag ska bedriva min lördag med? Prommis iaf, sen kanske en springtur om jag känner för det. Man måste ju känna för det, jag vil inte tvinga mig själv til något för då blir det aldrig kul. En runda på stan låter inte heller helt fel;), får se om jag får med mig nån shyst prick;).

/ Mirris




Grattis Oskar 20 år. (syrrans kille)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0