"Hemligheten;)"

Först i går vär det en nätverlsträff i kungsberget , rätt segt faktiskt.  Vi fick presentera oss, inte för att det var mycket men jag blev bara tomat röd i fejjan av att säga mitt namn:P. Fick även bekanta oss med en hel del andra företag runt om i gästrikland.

Idag började jag dagen med en morgonpromenad, sen satt jag mig på en buss ut till gysinge , fattar ni en buss?? jag som aldrig åker buss, har nog inte suttit på en buss på två år känns det som. man blir för lat på den biten när man har bil och körkort (pappa har ju min bil nu , så vissa saker får jag finna mig i;))
Hjälpte mamma och fixa inför kickoffen på fiket, mat, fika och snittar. Sen vid tolv drog KickOffen igång, det var neda som höll iden, rätt bra faktiskt. Fick lära sig en del, och det kan verkligen behövas:)

Ja till alla er som undrar och inte riktigt vet så är det så att jag och Richard har köpt Gysinge Wärdshus, eller vi har köpt hela värksamheten och ska driva hotell och restaurang. Ja ni får säga vad ni vill, vi är unga och inte så mycket erfarenheter, men vi ser det som fördelar just nu. Detta kan bli en riktig grej och det är det vi hoppas på:). Man måste bara våga !!!
Så vi har mycket att stå i just nu, men det är riktigt kul:D!

Efter en heldag ute i gysinge stannade jag och Richard ute i häsen hos mamma och pappa, fixade lite tacos:). Richard har hjälpt pappa med veden och jag har varit ute och sprungit med mamma och hundarna.

Richards kommentar idag:

-Nu kan du kalla mig riktig bonde ;) (efter att ha hjälpt pappa med veden)

Haha .. ja ni får kalla det vad ni vill , men jag kallar det bara riktigt karl göra;)


/ Mirris










Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt :)

Jag tror det kommer gå jätte bra för er!



Jag kan gärna börja jobba för er senare ;) som städare eller nått hehe!

2009-04-25 @ 10:23:25
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: Mimi

Jag är helt 100% säker på att ni kommer fixa det här kanon! Lycka till (:

2009-04-28 @ 11:55:29
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lycka till mirris!! blev jätte paff och glad när jag läste om er i tidningen! tror det kommer gå toppen för er =)

Puss på re!

2009-04-28 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0