Men rent blir det.

Hua, har legat och skurat under badkaret i avloppet, ja jag vete inte allt var jag har varit med mina händer och mina härliga rosa handskar:). Men rent blir det... 
Usch flytta kommer inte jag göra många gånger i mitt liv, det är ju så sjukt mycket att göra. Jag som bara bor i en etta, fatt då alla som bor i hus, Usch vill inte ens tänka tanken.

Ikväll har jag tvättstugan också, man funderar ju i bland om jag är en liten hamster som bara samlar på mig grejer. Nu hade jag två propp fulla ikea påsar med tvätt. Inte lite att tvätta det inte, kommer ju bli kaos att få allt tort. Huvudaken är att jag får allt rent.

Nu väntas det på lite mat, Richard och Kim är och fixar. Kim skulle hjälpa oss flytta lite grejer, snällt.


Tvättstugan / mirris



Som jag har skrubbat under detta badkar, usch va vidrigt det var under det. LORTMAJA!



Sånt här borde göras offtare.



Min lägenhet består mest av lådor just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0