Pannkis torsdag

Måste börja med att gratta J20 till vinnsten i går mot HV71, vilken match;). Härligt att man kan gå därifrån som en riktigt stolt hedesunda bo;P. Jocke och Anton var ju gryma:D. GRATTIS GRABBAR!!!




I morse hade jag ställt klockan en timme tidigare för att jag skulle hinna med en morgon promenad innan jobbet. Jätte skönt väder idag faktiskt, lite tråkigt att solen knappt tittar fram.
Jobbade bara två timmar idag på catringen, fixade 25 landgångar och tre smörgåstårtor. Skönt att bara ha en kortis idag. Sen har jag och Richard vart och fixat lite saker och käkat lunch med Bosse och Eleonor. Jag slog faktisk till på gulasch soppa och pannkisar, riktigt gott man äter ju sällan pannkisar nu när man bor själv inne i gävle. Ute i häsen stod det ofta pannkisar på menyn:).

Nu ska jag ut och röra på fläsket igen, för i kväll ska det planeras och diskuteras:).

/M




 
Springturen igår.
Tack för mej heeeej:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0