PUSS I PÅSK!

Påsken är här, SkärTorsdag- då vare bara att leta fram kvasten och lura gamlingarna på godis;D...

Jag är ett stort rötägg, jag har hunnit varit ut til hedesunda och vänt nu på morgon. Trodde att jag hade tid hos Mari kl 08.00 på morgon, men till min stora förvåning hade jag fatta fel och det var kl 20.00 i kväll (suck). Ibland blir jag otoigt less på mig själv. Aja jag var uppe i tid iaf;)....

Nu k 11.00 har vi ett möte med en Advokat, senare på dagen ska vi starta uppbolaget. Jag ska nog vara lite hemighets full ett tag till. Mina närmaste vet om det men jag tänker inte skrika ut allt til allmänheten innan allat är helt klart.
Men riktigt spännande är det och hur mycket som helst att göra.

Nej nu ska jag försöka väcka upp min lillprins som fortfarande ligger och sussar:).


GLAD PÅSK / M


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag ar aaaas nyfiken mirrriiiissss! vad hander och sker? later som na kul iaf. hoppas du mar bra! puss&kram

2009-04-13 @ 20:38:07
URL: http://livinginamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0