dagens slut.

Vi blev precis klara nere i restaurangen, vilket känns helt underbart just nu. Man är ju rätt trött efter dagen genom att det blir så långa pass 07.00- 23.30. Egentligen ska jag väl gå raka spåret till sängen men jag var ju tvungen att koppla in nya kameran:). Har lite bilder jag tänkta lägga in idag.

I morgon äre upp riktigt med tuppen. Ska försöka vara nere i restaurangen till fem någon gång på morgonen, jag måste bara förrsöka masa mig upp. Det är en hel del som ska göras, genom att jag ska vara borta under dagen på sala mässan så måste jag förbereda en hel del åt grabbarna. Vi skulle försöka komma härifrån halvåtta i morgonbitti.

Dagen i det stora hela har varit riktigt bra, reilers verkar nöjda så då får vi vara nöjda. Nu måste det nog bli sängen för min del. Men först lite bilder....

Natti / M



Richard

hörrni jag ger upp redan efter en bild, det gick för segt för mig just nu, jag måste hoppa i säng. Jag får lägga ut detofler i morgon ist:)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0