En fartfylld lördag

Dagen har rullat på rätt fort idag faktiskt, riktigt roligt har det varit i dag. Mycke folk och alla bokningar gick bra och alla var jätte nöjda, är gästerna nöjda då är vi nöjda.
Nu känner jag mig en aning slut faktiskt, passade på att kila i väg en sväng till datorn medans grabbarna var nere i restaurangen och fixade drinkar till några från bröllopet:). Vi har en hel kväll framför oss så än är inte dagenslut.

Hade viljat hunnit med en vildmarks prommis / springtur i dag med, jag får försöka ,men det kanske får blinågot kortare om jag inte ska somna mitt ute i skogen.


Har hittat Lite bilder på mobilen nu som jag tänkte lägga ut, det är riktigt  dålig kvalite därför har jag inte orkat annsträngt mig på den fronten. Därför ligger nu en kamera på min önskelista ÖVERST.

/ M



Jonte och Monjana på vår picknink för någon vecka sen:)



Johan när vi var riktiga vildmarks kunga:)





SJUKT MYCKE MYGG

r


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hahaha :-)



Jag pluggar heltid på komvux nu jag ;-) Kändes som det behövdes.

Igår var vi och hälsa på Sivert, nya voffsen som han köpt. Min stövare är ju lika gammal som hans så dom fick leka lite med varann :-)

Vore kul att ses någon gång Mirris! Puss

2009-08-23 @ 09:41:59
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0