En liten miss.

Puuh.. det har precis blivit lugnt. Det blev lite akut i morse med allt, det som var lovat att ha varit gjort i går var ej färdig så då fick alla springa som illrar här inne, plus att vid 9 tiden i morse ringer slu och sa att dom har blivit försenade (whaat?), inget vi visste om. Men vi löste det, 12 p dagkonferens. Jag fick skynda mig och göra smörgåsar till dom. Vi han precis klart med allt innan de kom plus att vi hade railers här , 30 p. Men nu har alla fått f-middags kaffe & lunch , nu väntars e-kaffe, jag har precis bakat en silviakak åt dom. Så det är bara hoppas att det ska smaka.

Idag har jag fått en kamera av älsklingen också, super gald blev jag. Tack hjärtat!
Så nu kommer det komma massa bilder ibloggen:).

Nu måste jag jobba vidare om det ska hända något här.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0