GÄVLE

Ja jag lär ta och erkänna att jag saknar gävle nå fruktansvärt och livet jag levde där, då man kunde träna hur mycke man ville hade bestämmda tider och alla människor runtomkring.
Här finns det massa mygg, långt till närmaste träningslokal, inte många promenadvägar om man inte vill gå mitt i skogen med massa mygg men naturen är ju iofs enorm. Och människor, nja.. ingen jag har hittat att umgås med här än iaf. Men det finns säkert härliga typer här med bara att jag inte har träffat dom än.

Just nu känns det bara som jag sväller både här och där, jag är väl en riktig periodare jag. Men jag  får ju sån ångest för allt iaf. Nästa vecka ska vi ju ändra öppettiderna så då finns det mer tid, jag har iaf bokat in power step i hedesunda på torsdagar (kul), sen tänkte jag ta några pass inne i gävle också. Kanske köper kort på gymmet i färnbo, vem vet:).

Vi har fortfarande öppet, inte en kotte här nu. Väldigt lungt och skönt, kan ju vara bra att ha en sån dag innan konferenserna trillar in också. Nu får jag väl sätta igång och städa undan lite ist.

Ikväll är det en prommis innbokat med Elina:)

/ Miranda



Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaa du bor ju en bit bort.. Vore superduperkul att ses snart ju!! Glömmer nästan bort hur du ser ut snart Mirris ;) Puss

2009-08-26 @ 21:29:14
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0