Kvällen i det stora hela.

Oj vilke dunder prommis det blev för mig och Johan (en av våra kockar ni som inte vet), vi gick bort till severtskvarn sen tog vi naturstigen på 4,5 km till gysinge hem . Och där kan vi verkligen snacka om naturstig, vi var som två riktiga vilsmarks kungar;), över stockar och sten , träska och vatten vallar och mygg till miljarder. Sista 2 km sprang vi hem, vifta av oss alla mygg och bara lätta på benen , riktigt skönt.
När vi kom till baka var det bara att hoppa in i duschen och granska sig själv om det fanns några fästingar och till min stora förvåning så kröp det faktiskt en på mig, som tur var hade den inte hunnit sätta sig så det vara bara att plocka bort den (vidra djur)..

Efter det drog jag ut till hedesunda, tittade på lite fotboll med syrran a-laget herrarna spelade. Sen vidare hem till Kusinerna och mös framför tven med dom hela kvällen , vi kikade på bert och åt godis, mys:D.

Nu är jag nyligen hemkommen, måste hoppa i säng nu , ska ju upp vid sex så det blir inte så många timmars sömn. Vi har ju ett rätt fullspäckat schema i morgon. Många bokningar , men det ser jag framemot.


Svar på kommentarer:

Emma- Roligt att du fortfarande orkar läsa min sega blogg, ja du och Joel måste verkligen komma ut snart igen. Vi flyttar ju till eget snart också så då blir det skönare:). Hoppas allt är bra med dig:).

Linda- självklart gumman, jag lovade dig det:D


God natt / Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0