Lördagen.

Hela lördagen lyckades bli en väldigt bra dag i det stora hela ändå, men mycke jobb och långt pass så klart. Men jag tror vi fick alla gäster nöjda:).

Bröllop vart det också i går, på kafe nyfiket men dom tog maten från oss. Dom hade betällt grillbuffe, sen serverade jag och simon också från oss. Blev en rätt lång kväll, tror vi inte kom därifrån fören vid halv tolv. Dom var jätte nöjda med allt , självklart råkade jag göra en lite miss i början, jag hällde förrätts vinet i fel glas (suck). Men jag hann bara göra det till brudgummen och en till. Var så uppe i allt annat så jag såg bara det stora vinglaset. Aja.. alla kan göra fel;).  

Jag var nyss ut med en frukost korg åt ett par som bor här hos oss, annars är hotellet fullt av alla bröllopsgäster. Men bröllopsgästerna ska äta brunch hos mamma vid 10.00 ist, det var rätt skönt att slippa frukosten för en gångs skull.



Anna & Peter var rodeo för att gå på bröllopet, det var ju Annas barndomskompis Lotta Norell som gifte sig.


Full fart i det lilla köket.



jag & Elin



Vår kock Anders laddar upp för buffen



Mat



Simon & Pappa


Johanna:)



Brudparet, Lotta & Staffan



Pralintårtan:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0