Sala mässan.

04.45 ringde mig klocka i morse men jag snoza nog till kvart över fem iaf, jag orkade bara inte gå upp. Men jag tog mej en dusch och sen var jag skapligt på fötter. Sprang ner till restaurangen och fixade frukost till railers. Vid halv ått kom mamma och hömtade mig så drog vi vidare till sala där vi har tillbringat hela dagen. Hela gysinge bruk hade en station tillsammans, blv faktiskt riktigt bra. Bara att jag hade glömmt en del viktiga saker som vanligt.
Dagen har varit rätt seg i det hela långa loppet, varmt, jobbigt och tröttsamt. Jag är nog ingen mäss människa insåg jag idag.  Den vanligaste fråga man fått i dag - åhh är det inte i gysinge det är så mycket mygg, med ett falskt leende på läppran får man bara skratta lite och säga nu har vi nästan inga mygg :).
Jag & mamma kom nyss tillbaka till gysinge, jag funderar på att gå och sova en stund för jag är så otroligt trött, fast jag måste väl jobba anntar jag. känns som killarna hade väldigt lungt där nere just nu så då stack jag upp en stund ist.

Har knäppt lite bilder idag också.



Mamma hugger in på en godis:)



Vi visade upp en uppdukning.





Gysinge hantverk- Otroligt mysiga och fina saker.



jag blev kär i dom här ugglorna från gysingehantverk.



Undra hur många jag har stoppat i mig i dag :S?



Mamma & jag tog lunch.



Vår station- nedredalälven







En tjej & en kille från finland hade uppvisning, lite små häftigt.





Thai mat blev det också där. Ingen höjdara lär jag ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0