Tröttis!

Jag är helt enkelt för lat för att blogga nu förtiden, eller lat vet jag inte heller men jag orkar bara inte. Undrar om jag ska lägga ner totalt eller om jag ska orka bli en blogg freak som förr:). Det är ju rätt roligt ändå lär jag ju säga;)

Det händer mycket i mitt liv just nu, mycke roligt och mycket som är jobbigt men vi kör på bara:)...

Först och främst nu ska vi flytta till en lägenhet här i gysinge, en tvåa på 90 kvadrat och 3 m i tak, riktigt fin lägenhet. Ska bli riktigt skönt att få något eget igen än att bo på jobbet, det är inget hitt direkt. Håller på kolla efter tapeter för fullt nu, skit svårt verkligen. Finns ju så otroligt myck. Men något ska vi väl hitta på som vi blir nöjda med:).

Nu ska jag ut på prommis med Johan runt här i gysinge, sen ut till häsen och kika på fotboll med sis och efter det blir det mys med kusinerna hela kvällen:).

/ Miranda

Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste absolut fortsätta blogga:p annars har man ingen koll på vad som händer där ute hos er:) Fast jag tar kanske joel och kör ut någon kväll igen snart..:)

2009-08-21 @ 17:00:23
Postat av: Linda

Äntligen ett inlägg:) Hoppas allt är bra hjärtat:)

2009-08-21 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0