Trubadur.

I går efter en seg dag på jobbet pallrade vi oss upp till Kafe nyfiket för att lyssna på en av storbröderna Martinell (mattis) , riktig mysig kväll blev det, det blev många härliga skratt. För min del blev det bara lyxcola , men liika roligt för det:).
Härligt att träffa alla gammla godingar:D, det händer ju inte så offta. Det ända som blev lite dumt för min del var väl att del blev en aning sent, jag var väldigt seg när klockan ringde 06.30 kände mig nästan riktigt bakfull, en obehaglig kännska när man vet att man inte drukigt en droppe. Men nu är man hyfsat pigg iaf, har några frukost gäster i restaurangen nu.

Idag blir det att jobba fram till eftermiddagen sen ska vi åka in till gävle för att fira Angelica som fyller 20, ska bli riktigt roligt och skönt att komma bort från gysinge en stund, vi har ju inte varit lediga något ännu sen vi började här. Sen i morgon ska Edwina döpas (Richards kusins dotter), mys:D

Ska försöka få fram lite bilder (Jenna) :D, har ju ingen kamera så det får bli mina dåliga mobil bilder men det ska fixas:)


/ M


Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha bra Mirris, en bild ;-)

2009-08-08 @ 09:25:19
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0