- minus !

Oj så kallt det var idag, men jag älskar det på något vis. Det är så här vintern ska vara, lite små kallt , helt vit och solen skiner:). Kanske lite förkallt men det hör vintern till....

Nu sitter jag nere på wärdshuset och har lunchen, om en stund kommer en bokning på 10 personer sedan i eftermiddag har vi en julbordssittning kl 15.00. Ikväll har vi faktiskt ingen julbord, utan jag har en annan bokning på en middag. Richard ska i väg på match så jag får pyssla här själv med kockarna sen i kväll vet jag inte vad det blir, Richard ska ha grabbkvälls å jag ska försöka pysa i väg någonstans;).






Ibland får man faktiskt skratta lite för sig själv, folk är faktiskt väldigt nyfikna och alla som vill får gärna läsa min blogg. Men iblan blir det lite fel , folk tolkar allt på olika vis. Så vissa missuppfattningar kan det väl bli. Men det är ju så världen ser ut och det är offtas så det uppstår problem så iblan funderar jag starkt på att lägga ner bloggen. Så intressant person är jag inte , men jag gör det inte för andra riktigt heller jag skriver blogg för jag tycker det är roligt och själv gillar jag att läsa andras bloggar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Määäh.. hur ska jag då kunna hålla reda på vad som händer borta i gysinge :S du får inte sluta skriva. :P

2009-12-18 @ 17:34:36
Postat av: Helena

Hej Miranda,

du skall absolut fortsätta med din blogg. Strunta i vad omgivningen tycker. Vill man misstolka eller tolka saker negativt så kan man ju göra det och då säger ju det mer om de som läser än om dig, eller hur. Det är liksom deras mentala programmering som är negativ :-). Så fortsätt skriva oavsett vad andra tycker!

Kram från Helena



P.s Erat julbord var i toppklass och servicen helt suverän! Ni är värda all beundran för er satsning, det är guld värt för hela Gysinge

2009-12-19 @ 16:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0