21 knoppen 81 i kroppen...

Shit vad stel jag var när jag skulle föröska kliva upp i morse, fötterna verkte foprtfarande från gårdagen och ryggen känndes som en stel och rak planka.. jag ville verkligen inte gå upp, men en del saker måste man ju även fast det känns tungt. Richard den lilla räkan lovade att han skulle vara här till åtta, men än så länge har jag inte sett shymten av honom. Idag ska han fasiken straffas;P...

Julborden i går gick bra tycker jag, fast det var väldigt tungt för min del sista sittningen, redan innan sittningen hade jag jobbat 12 h och sen skulel kvällen fortsätta, jag kände bara hur humöret sänktes och orken försvann.. men jag härdade ut till 23.00 iaf sen bar det hemåt till dushcne och sängen..

Idag har vi rullande julbord, ska försöka få in lite dropp också. Högbo har ju även marknade idag så jag kan tänka mig att det kanske bli lite mindre folk här idag, men vi hoppas på det bästa.

Nu måste jag jobba på, ha en bra Lucia allihopa!




Sötaste Lucian Stina!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Shit vad duktig du är gumman. Att du orkar. ♥

2009-12-13 @ 10:57:05
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Frida

rolig blogg att läsa! :)

2009-12-13 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0