En hård helg..

Sitter hemma hos familjen i ölbo och bara slappar i soffan efter en hård helg hos oss på wärdshuset, an aning trött och slut . Här har det bjudis på pizza, det är så svårt med mat nu förtiden jag är aldrig sugen på något. Och man orkar aldrig göra något och jag tror mamma känner lika just nu så det fick bli pizza ikväll.

Men vi ska vara riktigt nöjda efter denna helg, mycke männskor med glatthumör och bara hört bra saker:)...

För min del har det faktiskt känns riktigt tungt i helgen, har haft så sjukt ont i ryggen och sjukt trött som vanligt (hoppas det vänder snart), men jag har försökt  gått med ett glatt humör så gott det går.

Richard är på match i ockelbo så jag får se när han är tillbaka.. nu ska jag vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0