Första Julklapparna..

I går vid lunch tid efter att jag fixat frukost och gjort förmiddagsfika åt konferensen åkte jag in till gävle, mötte upp Emma för en lunch sen gick hon runt och strosade med mig på stan ett tag så jag fick hitta mina fösta julklappar. Det gick väldigt bra om jag får sägade det själv, vi hittade några stycken men sen var båda så trötta att vi gav upp.. Jag skjussa hem emma till rågången och jag vidare hemåt till gysinge.

Jo jag köpte mitt förta bebis klädesplagg i går, jag ver helt ärligt sjukt nervös , jag fattar inte vart jag får alla mina nojor i från. Det var iaf Emma som visade en sjukt söt liten leopard mönstrad liten dress på åhlens, i färgerna fungerade den lika bra till en flicka som en pojk så jag köpte den:). Jättesöt verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0