Fredagsmys!

Det börjar dra ihop sig för kvällen, jag har bara nu en bokning på 8 p som kommer och ska äte en trerätters middag. Det blev inget julbord i kväll utan bara ett vid 15.00 och dom gäster har precis kommit i väg. Richard åkte i väg för ett tag sen på match, så det är bara jag och kockarna kvar. Hoppas min kväll blir kort...

Hemma hos oss i gysinge har Richard betsämmt grabbkväll m. tv spel och öl så jag har bestämmt mig att hålla mig bort, känns som att dom kan få ha en hel kväll för sig själva. Det är ju inte så ofta han har dom närmaste grabbarna från stan hemma hos sig.

Nyss sken det upp ett ljus i min vardag också, Linda ringde faktiskt, känndes som det var evigheter sedan.. så jag tror jag ska åka in och hälsa på henne . Jätte mysigt, vi träffas ju inte heller så offta längre, usch det är hemskt. Men nu ska vi ha en hel mysig kväll, hoppas jag kommer härifrån fort.


Kommentarer
Postat av: E

Jag som trodde att det var bestämt att vi skulle ses? Men nu vart det ju iaf inte så.

2009-12-19 @ 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0