Frukost

Ja då har jag redan hunnit fått i mig frukosten, den som har varit efterlängtad hela natten;). Frukost måste vara mitt bästa på hela dagen, idag på min frukost meny stod det tomtegröt, en hårdmacka med leverpastej och gurka och ett glas apelsin juice:).

Nu är det nog dax att svida om till lite kalas kläder och sminka bort den grådaskiga , trötta mirris för en stund. Tänkte att jag skulle hinna ner på stan innan vi ska ut till hedesunda för att fira farfar som fyller år. Vi är ditbjudna på lunch så det ska bli mysigt, även moster min fyller år idag men henne bjöd vi hem på fika i gysinge i tisdags och fira henne då. Men GRATTIS till er båda:D



Moster lika glad som vanligt & morfar bredvid med ett leende:)
Jag hittade ingen bild på farfar, jag får ta lite kort idag ist:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0