Hej mitt vinterland!

Morgon promenaden blev av precis som jag skrev, fast det fick bli ensam. Men det gick bra det också, jag traskade upp till hemlingby berget och gick 2 km spåret två varv, oj så tungt det var. Tror aldrig jag har stånkat så mycket för 4 km, fast jag fick ju ihop det till 5,5 genom att jag gick upp också;).. Helt underbart väder, solen sken och man kände hur kylan slog mot kinderna och snön knakade underfötterna, sånt gillar jag:). Då är det vinter, plus att jag har längtat att få gå i hemlingby igen, det var ju mitt andra hem förut:).

Vid lunch tid kom Syster och Oscar förbi och spelade lite wii med oss, dom drog nyss så nu ska väl jag slänga mig på soffan igen med Richard och kanske kika in någon film . Kvällen vet jag inte riktigt vad som väntas, kanske hockey om vi orkar, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0