Hej tjockis!

(tung suck.... ) ......... med rasande steg känns det som jag bara blir tyngre och tyngre, visst magen växer på och bäbisen där innuti, men resten av hela mig då? Vart tar jag vägen, så här mycket har jag då aldrig proppat i mig. Visst jag ska njuta medans jag kan säger alla, men om jag inte kan njuta då? Jag känner mig bara fet och äcklig.. man kan alldrig känna sig någolunda iaf..  åh jag bara tänker på hur det ska bli efter förlossningen, blir det hård diet? jag älskar att träna så det tror jag inte kommer att bli några problem , problem kommer bara att sitta i tiden.
Medans jag proppar i mig fylls jag hela tiden av ångest, men varför i hela friden proppar jag då i mig? Jo visst jag är sugen på något gott hela tiden, men nyttiga saker är också gott MIRRIS! Jag säger hela tiden till mig själv att jag ska försöka skärpa mig men jag gör om samma saker hela tiden, jag vill bara kunna känna mig nyttig igen, det tror jag skulle göra mig gott. Men hur ska jag komma dit nu? I all julstress, julbord , allt som ska handlas innan barnet kommer, julklappar , ett stort problem som vi fått på halsen,  jaaa ALLT!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0