Hick, hick!!

Den lille knöpen i magen har hicka för fullt, det går bara inte att sova och benen bara verker. har varit upp nu x antal gånger med det går inte att somna om nu heller... jag måste göra ett fösök till snart, annars måste jag nog ut på en prommis för ett få igång blodcirkulationen ibenen. Kl är ju bara kvart i fem, jag behöver verkligen sova mer idag/natt. Ska ta några varv här på hallgolvet innan jag fösöker bli fångad av john blund igen...


Har någon något bra tips för alla dessa krypningar i benen?

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Hej Miranda!

Jag fick av din mamma tips att gå in på din blogg, som jag inte visste att den fanns, och det är JÄTTEKUL att läsa vad du skriver, för du skriver så levande och intressant om hur du lever och hur du mår. (Med lilla knyttet i magen mår man ju också därefter, vad jag förstår).

Här är det kallt och Trettondagsafton, och vi ska bara vara hemma och mysa med lite god mat. När vi kom i lördags så var det 19.0 grader varmt, så det blev att pylsa på sig kläder, tända massor av ljus och slå på extra-elementet. Vi hade hälsat på Morfar på sjukhuset på dagen, och det var i alla fall kul att han verkade mycket piggare och gladare.

Han fick lite sockerfri choklad, och det var väl inte helt fel, vad jag förstår. Diskussion med två sjuksköterskor om hans framtid, och de var väldigt trevliga, och sade att morfar var så med, när de pratade med honom.



TACK SÅ VÄLDIGT MYCKET BÅDE MIRANDA OCH RICHARD FÖR ATT VI FICK BO I 1D I TRE DAGAR!!! Vi hade väldigt mysigt och avkopplande. Ni fick väl nyckeln och brevet av mamma?

Nu har jag fått Pillas mail-adress så nu ska jag "mata" henne med lite roligheter, vart efter.Puss och kram från Moster

2010-01-05 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0