Julens ledigheter....

Det är helt underbart att bara känna att man kan slappna av ett tag, att bara få njuta inte behöva tänka "lika mycket"..... Vi har stängt på wärdshuset just nu och öppnar igen på måndag (4/1-10). Vi valde att göra så denna jul och nyår sen ladda om batterierna och köra fullt ut nästa ist.

Vi får tacka alla våra gäster för det gångna året och välkommna tillbaka till år 2010!

Vi måste även tacka alla våra nära & kära som ställt upp till 1000 och hjälper oss i vått och tort, ni betyder så otroligt mycket vi skulle inte klara allt detta utan er!

Och vår underbara personal inget hade fungera utan er, ni har varit toppen! Anders, Angus, Monica & Helena ett STORT plus till er!!!




Under julen har jag inte varit så aktiv på bloggen, jag har trillat efter. Ist har jag ängnat mig mer åt familj & släkt, underbart mysig jul har vi haft.

Men nu har jag tänkt att jag ska försöka vara mer aktiv så dom som är villiga att läsa om mitt liv ska kunna göra det i fortsättningen också;)...

Nu under nyår ska jag och Richard bo i hand förärldrars hus medans dom är borta i fjällen till på söndag. Ska bli skönt att få leka statsbo för någradagar igen;)...

Ikväll är det planerat att vi ska träffa Emil, Anna & Alma, Richard så det ska bli mysigt.


Mina flicks har jag tyvärr inte hunnit träffat så mycket under julen, men vi ska hinna träffa innan ledigheterna tar slut, det är så mycket man vill hinna med. När man annars bara jobbar vill man bara hinna med ALLT just nu. Ni vet jag vill men som vanligt kan krockar allt ihop sig i en stor klump. Ska trasla ut mina trådar lite;).



I min mage rör sig det lilla livet för fullt, det bara växer och gror, i morgon går vi redan in i v.29 ... det börjar rulla på nu. Tröttheten har lagts sig lite mer nu men ist börjar krypningarna i benen bli värre och ryggen bara värker.
I morgon kommer nya magbilder...



Nu har jag försökt gjort en lite smått sammanfattning av det stora hela, nu ska jag ha mer uppdatering ist.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0