JVM

Matchen börjar lida mot sitt slut, sverige leder med 4-1 så jag tog beslutet att det blir vinst och har nu krypt ner i sängen ist. Jag är så fruktansvärt trött, men har ändå lovat att ögonen ska vara öppna när Richard kommer och kryper ner. 

I morgon har jag planer på en skön frisk promenad på förmiddagen, nån som är sugen på att följa med så är det bara att slå en signal eller två. Alltid mycket roligare att ha någon att gå och surra med:)

I morse hade jag en frisk och uppiggade prommis i kylan i gysinge, solen sken över älven och det var bara allmänt underbart, jag log nog genom hela promenaden. Skönt att röra på sig, jag längtar verkligen tills jag kan börja träna som vanligt igen.


GOD NATT!




En bild från promeaden i morse, men kameran klarade bara av ett kort sen la den av. Så en svart/vit bild från bron var det ända jag fick med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0