Kvällen.

Vi har haft en riktig mysig kväll här i hemlingby , eller vi har fortfarande en väldigt mysig kväll/natt. Nu har JVM åkt på på tv här hemma och grabbarna tog precis ledningen med 2-0. Känns som det kan bli sent i kväll, fast jag slocknar väl så fort jag lägger mig ner.

Ikväll tog vi med oss mat hem från cheers som vi mumsat i oss sen har vi spelat wii för fullt, usch vad kass jag var på vissa grejer och Richard blir tokig på mig och jag bli bara surare och surare. haha! Vi är nog lika dåliga förlorare båda två.. (fast jag tänker aldrig erkänna det;)) . Medans Emil och Anna håller en lågprofil och tar hem hela skiten ist;). Alma har varit med oss hela kvällen, gotjejen.


Richard (hörrö butter;))

¨

Alma , så söt!



:D



Anna skjuter pilbåge:)



Emil kör pingis:)



Kim , Richard & Troja:)



sötnöt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0