mysfaktor på högnivå:)

Det är bara att gilla julen, älska den, man får mysa med dom man tycker mest om, hinner träffa alla som man kanske inte alltid hinner träffa...

Julafton- en super mysig dag, vi åkte redan in till gävle dagen innan til Richards familj och sov kvar där för att vakna upp med hans familj på julaftons morgon. Det blev en mysig frukost sen fixa sig lite julfin, vi var i väg och fixade lite snabbt på stan med sista klapparna sen var vi i väg till kyrkogården. Sen blev det mys hemma, med paket utdelning, kalle anka och sen kom resten av deras släkt för att fira jul:). Men då var det dax för mig och richard att bege sig mot hedesunda för att fira resten av kvällen med min familj. Det blir en del åkande när man vill hinna med olika familjer men det funka kanon bra igår ändå. Det blev mat, paket utdelning med tomte, ja jag undrar när vår familj ska sluta med Tomte? Fast det vill jag inte, det är super mysigt, och när den lille väl kommit ut ska vi ju ha tomte , så Pappa det är bara att fortsätta köpa tidningen;).  Sen spelade vi spelför fulla muggar.

Vi åkte även förbi H & T en sväng på kvällen för att önska dom en god jul och lämnade över ett paket till Stina och självklart önskade dom ett STORT grattis:D, roligt för er:D!

Juldagen- självklart väker Zlatan mig för att få upp mig i ottan, så nu sitter jag här fortfarande inte en kotte som är vaken... väntar på en mysig julfrukost. Idag är planerna för mig att åka till farmor på lite mat, Richard ska i väg på hockey och lite galenheter. Kanske ska ta mig en liten prommis för att få lite frisk luft.

Nu myser vi vidare på julengodheter!


Massa kramar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0