Överkörd!

Hur ska jag orka med denna dag? Jag känner mig totalt överkörd. Huvudet värker, känns som febran bara stiger och ont i varje kroppsdel. Jag tror jag får glömma en stund att jag faktiskt är 21 INTE 81! Känns som jag skulle böhva ligga och vila en vecka, men MIRRIS detta är inget vilohem , vila får vi göra när vi blir gammla.. psst!



Gårdags kvällen blev inte riktigt som planerad heller, pratade med linda att jag skulle åka in till henne så fort jag blev klar en sväng på en mysig julfika. Men När jag väl var klar här (det blev inte så tidigt, runt kvart över nio) skulle jag gå ut till bilen och köra hem för att snabbt byta om, men icke sa nicke, bilen startade inte, inte ett LIV! Åh så arg jag blev.. det var bara att traska hem i 20 minus vänta på att Richard skulle komma hem , så fick jag ta bilen då. Dom kom inte för en kvart i elva, så det blev en sen vistelse i gävle. Men mysigt hade vi, popcorn, lussebulle och julmust plus en prommis i kylan. Tack för en mysig natt linda:D


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja sjukt roligt att du kom o hälsade på:) Saknar ju dig gumman!

2009-12-22 @ 08:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0