Syster häng.

I går efter jobbet tog jag min eftermiddags tupplur, jätteskönt faktisk, det behövs nu, måste försöka vila så mycket jag kan medans det finns tid.
Vid fem snåret gick jag och mötte syster som kom med bussen direkt från jobbet, vi mös ner oss framför tv, fixade lite käk, mamma kom även förbi på senheten en stund. Sen till despret började jag göra slingor på syster, det blev riktig bra faktiskt, men hon hade fått något konstig exem i hårbotten som vi upptäckte efteråt men jag hoppas det blivit bättre i dag, det såg lite otäckt ut..

En mysig kväll:)...


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ni är så fina så! :) När ses vi babe? Kramis

2009-12-09 @ 12:30:32
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Önskar att jag kunde komma ut till dig en dag! Mysa lite :) Nästa vecka så har jag det väldigt lugnt iaf, hur ser det ut för dig då? :) PUSSPUSS

2009-12-09 @ 12:48:06
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0