Tisdag.

Solen skiner och det känns som en bra dag... (håller tummarna på det iaf)


Igår hade jag & Richard en ledig dag, tvättade och sädade för fullt så nu ska alla kläder vara rena och lägenheten :).. vi var även i väg på ett möte med fastighetsägaren (månadsmöte), på kvällen åkte jag och Sara in till Emma för att gratta henne på hennes 22 års dag, det bjöds på fika å massa gott:). Trevligt att umgås med mina tjejer igen.

Idag är det jobb som gäller igen, har lunch öppet idag. Vid ett tiden ska faktiskt jag smita här i från för att åka in till frissan och fixa till utväxten och toppar. Ska bli riktigt skönt..



Kommentarer
Postat av: Jenna

Lite bilder i bloggen tack ;) Gärna i eran vackra lya! :) Puss

2009-12-02 @ 10:39:48
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0