Tomtegröt.

God morgon!

inte många timmars sömn i natt, tror jag inte var hemma för en vid kvart i ett i natt så är man här till sju igen... Har fixat frukost till några som bor här på hotellet i natt och nu håller jag på kokar lite tomtegröt, tänkte att vi i personalen skulle mysa med lite tomtefrukost idag:), fast det blir väl bara jag som är här så tidigt idag, äh det visar sig. Eleonor är nog här innom kort och äter lite julfrukost med mig:).

Julbordet gick bra i går, fast det var bra stressigt där ett tag, allt känndes så hektiskt på något vis... men enligt alla så var dom nöjda och det är huvudsaken. Jag ser allt från helt andra ögon än vad våra gäster gör.

Idag börjar julmarknaden här i gysinge, känns mysigt och vi hoppas på mycket folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0