Alla ♥-ans dag!

Det blev en trur på stan med Sophie, allitd lika trevligt. Hon hängde på mig när jag sprang och fixade Alla ♥-ans dag present åt hjärtat mitt. Rätt nöjd med mina grejer jag fixat. Sen var vi runt i alla andra affärer och kikade, men ingen av oss var på något shopping humör så vi begav oss hemåt rätt tidigt.

Alla ♥-ans dag

En rätt mysig dag tycker jag, visst många tycker att den är överskattad men jag tycker dagen har en fin tanke ändå. Att umgås och mysa med den / dom man älskar mest. Visa hur mycket man tycker om varanda. Bara en dag om året kan man väl offra åt det. Bara få göra något speciellt. i Like ♥!


Inte för att min Alla ♥-ans dag ser ut så. Fast jag har hela förmidagen att mysa med min älskling. Vi tre åker han i väg på hockey och jag börjar jobba vid fyra (bröllop ute i hille) mysigt att jobba på bröllop ända på alla ♥-ans dag ändå, se några så kära:). Jobbar till kl 21 och då drar jag nog ut på festligheter med mina älskade vänner , Richard är och firar Chrille som fyller 20. 




(Richard- mitt hjärta)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0