Blöt hund.

Ja i går fick Zlatan sig ett bad i badkaret, vilket han gillar till och från. Men han är duktig inga problem med vatten där inte, snarare tvärtom;). Hela lägenheten var som en sjö efter plus massa svarta hår överrallt. Men nu blev han ren:).

Igår blev det bara mys med hjärtat på senheten, pulade nästan i mig en hel semla. Oj vad ångest men oj så gott:). Ibland får man faktiskt. Man måste få;).

Idag har jag jobbat på cater, rätt lugn dag. Fick stänga själv för dom andra drog till sundsvall för att leva loppan ihelgen. Nu hade jag tänkt bege mig och sola lite, sen ta mig en napp för att ladda upp batterina till kvällen på interpool.


Hittar inte sladden som jag kopplar in mobilen till datorn med så det fick inte bli några kort just nu. Senare.

/ M

Kommentarer
Postat av: anonym

men lägg ner med ångesten. sluta tjata!!! lev och må bra istället. sluta håll på, det där måste ju vara nå psykisk sjukdom du har :S :S :S

2009-02-06 @ 16:40:19
Postat av: silly

e zlatan din hund :D? va e de för ras? men sök hjälp om din ångest då? de e de bästa du kan göra =)

2009-02-06 @ 16:44:53
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Jenna

Du är utmanad! :)

2009-02-07 @ 15:03:04
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0