Bruden min.

Igår blev det en hel dag med min efterlängtade brud Linda Engblom, så skönt att ha henne hemma. Man får sig många härliga skratt. Vi delade på oss kanske i två timmar medans jag var hemma och sprang och duscha.
Vid Tolv i går kväll skilde vi oss åt, jag begav mig till interpool där Richard, Chrille och kim var och spelade biljard. Där blev vi kvar till kl två, sen vare bara hem och sova.



Härligt tjejer- Mirris , Linda & Johanna:)

På torsdag är det innbokat en heldag med Linda & Johanna:), åh så trevligt vi ska ha tjejer.  Backyard Babies  på slicken:). Nån mer som ska med? :D

Idag ska man sadla om till bagare och baka inför Richards födelsedag:), ikväll kommer familjen in för att fira Richard , dom kunde inte komma i morgon så dom tar det idag ist.

Kommentarer
Postat av: Kim

Vi kan tillägga att jag garanterat vann på biljarden! :P

2009-03-01 @ 00:13:59
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0