♥.

Alla ♥-ans dag

Fick ett jätte söt / fint silver halsband med ett hjärta av älsklingen min, Tack så jätte mycket hjärtat:D.
Själv gav jag honom en korg m. en mössa(välbehövligt), godis(hans favvo godis), 4 öl(Fest i kväll så jag köpte hans favoriter) , snus(ja det han gör varje dag) och en kärlekscheckar(Massa checkar i ett hefte med massa romantiska saker han kan få göra med mig;)). Lite små plock som han gillar;). Han verka nöjd;)

sen har det bara varit mys här hemma, jag gjorde vofflor på sängen åt honom:).

Nu sitter jag laddad med servis kläderna på och är berädd att dra i väg ut till hille för att jobba på bröllopet.Sen i kväll blire till att fira Chrille som fyller 20 år idag, Grattis!! Festligheter blire iaf.

Jag kan bara inte hålla mig ,sitter och små mumsar på Richards godis han fick av mig, usch fy mej. Inge träna hinns det med heller. Fast det är ju som sagt alla ♥-ans dag också.  Följ ♥!


Ska hinna ner på stan nu en sväng och köpa lite smått och gott som behövs till kvällen;).





Massa kramar från mig till er och ha en jätte trevlig alla ♥-ans dag / Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0