Helgen

Dåligt skrivade på mig i helgen, men har pysslat med något helatiden.

Har jobbat varje dag också, har haft dåligt med folk på interpool hela helgen. skit segt att jobba. Kvällarna har kännts som evigheter. Men det är alltid lika roligt när det kommer lite "kändisar" ;). Jobbar också med s¨sköna människor så det är kul:D.

Semel ångesten fick man nog höra om, klart man kan få ångest för att man pular i sig en hel semla. Men visst alla har ju rätt att man inte ska behöva få det. Men jag har lätt att få ångest och jag vet inte riktigt om jag behöver söka hjälp. För så överstyr har det verkligen inte gått. Jag är egentligen en riktig gotte gris och skulle kunna mula massa gott varje dag, men jag försöker verkligen . Försöker äta så lite som möjligt. Men ibland är det otroligt svårt. Richard han kan ju äta vad som helst utan att gå upp ett gram. Visst är det orättvist?

Nu snart ska jag ut på en promenad, pulsa mig igenom all snö..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0