I andras öron

Det finns så mycket som blir fel när orden kommer in i andras öron, alla upp fattar allt så olika. Vi tar allt på olika vis. Ingen är den andra lik. Man förklarar och förklarar men det blir ändå inte rätt. Det blir så mycket missförstånd när det blir sånna grejer. Om man bara förstod varandra hade allt varit så mycket enklara. Fast vem har sagt att livet ska vara enkelt?
Är det så svårt att lita på andra människor? Det är väl för att man ser sig själv genom andra. Man vet vad som kan inträffa. Usch vilket grubbel, men att ljuga har man inget för. Att hålla sig till sanningen är alltid bäst.


Det jag vill få fram är att i dina öron låter det annolunda än vad det gör i mina.





Blev inte mycket sömn i natt, har varit vaken sen Richard kom hem. Tog mig iaf till jobbet. Han få iaf ligga i sängen hur länge han vill (avundsjuk).
 
Idag kommer Zlatan pojken in också:), han får flänga mellan stan och hedesunda. Han har det ju klart bäst i hedesunda där han får springa lös hela dagarna. Men stor stads livet går bra det med. Han är ju trotts allt min. Och det kommer ju ta ett tag innan jag bor så att han kan springa fritt. Så nu får vi ha det så här.. så länge:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0