Ladugatan 1?

Ja jag vill så gärna flytta till något större, är inne och kikar på gavlegardarna var och varannan dag. Fast det jag inte förstår med mig själv är att jag bara tittar på gavlegårdarna. Jag gillar ju inte ens gavlegårdarna, eller det är väl inte så mycke fel på dom, bara att dom alltid har iskalla lägenheter. Vore ju kul att testa något annat nån gång?

Men idag på mejlen kom iaf "erbjudande bostad" på Ladugatan 1 , bara ett hus bredvid mig. En 2:A på 71 kvadrat. Jag var 5:A i kö. Ringde killen som hade lägenheten och jag skulle få komma upp och titta vid 19.00 i kväll. Hyran låg på 5000 i månaden. Tänkte att det är lika bra att ta sig en titt iaf.  Någon som ska med och innspektera?


Richard stakar ringde nyss och berättade att de satt en böter på bilen , 500 kr. JIPPIE.  Lapp-lisorna är som iglar här. Visst man ska ju följa datumparkeringen, men nu snöar det ju inte så inget behövs blogas. Plus att alla andra ställer sig också där. Men det är bara att bita ihop och betala. 

Nu snart ska jag bege mig ut på en promenad med Sophie & Sara , trevligt:). Zlatan ska också med såklart:).


/ Miranda




 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Var ligger Ladugatan 1 då? :)

2009-02-05 @ 16:58:44
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0