Lyft på fötterna

God dag!

Precis ny hem kommen från en lång promenad med Zlatan & Johan, vädret var riktigt fin men kallt. Mina lår och händer var som isklabbar. Det första jag lyckades med var att snubbla mitt över vägen när vi skulle gå över nere vid polishuset. Det var en liten grop mitt på vägen där jag lyckades snubbla rakt pladast framåt. En aning pinsamt om inte blött. Mina vantar blev skitblöta så det var bara att ta av sig dom och gå utan resten av promenaden (som jag frös.) Som tur var var det knappt någon som såg tror jag, annars lär dom väl fått sig ett gott skratt. Klumpedunns, lyft på fötterna!


Én aning rödblommig efter prommisen.


Zlatan lite trött




Första målet för idag, nu vet jag inte vad vi ska hitta på. Det är ju trotts all fredag.

// M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0