Naveln..

Har nu haft problem med min nalev i 1 1/2 vecka, det har lixom blivit en förhårdad inne i naveln som gör ont. Magen är helt uppsvälld. Ringde idag till sjuk rådgivningen och dom sa att det kunde vara brosk, sånt får man operera bort för det kan vara farligt för tarmarana. Jag vet inte riktigt hur det känns heller, har lixom ont till och från. Jag vet iaf att navlen inte är sig lik. Usch här sitter jag och skriver om min navlen. kanske inte det härligaste samtalsämne.

Har nu fått en tid på hälsocentralen på tisdag, jag är fortfarande skriven i hedesunda så det blir att palla sig ut dit tidig på morgon.

/ M


Kommentarer
Postat av: angelica

stackars navel. snyft snyft :(

2009-02-11 @ 13:04:22
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0