Helgen

Då ver det början på en ny vecka igen då och jag är ledig idag (underbart), fast först ska jag iväg på p-möte.

Helgen har mest bestått av jobb, jobb och jobb. Interpool hela helgen. Fredagen var väldigt lungn och lördagen var rätt bra faktiskt. Folk kommer  i vågor.
Söndag hann jag bara vakna och sen dra i väg till interpool igen, väldigt lungt. Några äldre par som var där och åt, mycke trevliga. Men en liten dam kom aldelens ensam, oj så hon åt. Hennes man hade nyligen gått bort berättade hon senare, men så jag tyckte synd om den lille damen då. Hon hade säkert inte ätit på nån dag. Helt förvirrad, lill pumsan.

Efter jobbet bagav jag och Zlatan oss ut till Hedesunda till familjen för att hälsa på, farmor och farfar var där dom med:). jag är ju inte allt för ofta där ute nu för tiden. Åt lite mat och prata massor. Jag lämnade Zlatan så han fick vara hemma någon dag, på tisdag kommer han in igen. Oj så tomt det är utan honom.

När jag kom hem till brynäs igen, öppnade dörren och fick se fullt av tända ljus och att hela lägenheten var ny städad:). Vilken upplevelse, Richard och Chrille hade städat hela lägenheten under dagen. Jätet fint blev de, tack grabbar skit snällt verkligen. Vilken överraskning:D.

Sen gjorde jag och Richard en äppelpaj och bjöd hit Chrille och KIm vid 24-01 tiden någon gång. Dom blev kvar till 3- 03.30. Alltid trevligt när folk hälsar på, men jag kanske inte var allt för trevlig, för jag blev bara tröttare och tröttare. 


Nu ska jag svida om för mötet / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0