Russin i dussin.

Tidigare drog jag i väg och byggde på fejkbrännan som jag försöker bygga fram, skönt att gå och lägga sig i värmen när det är så kallt ute. Var på brnäs idag igen, tycker att det är bäst där. Färgen håller längst, plus att det är trevlig personal, skönt att slippa hålla på och växla och dona.



Sen när jag kom hem drog jag förbi Time och köpte russin, jag är tokig i russin kan äta hur mycke som helst. Litebättre att pula i sig det så här på fredagen än godis för mig iaf. Godis får jag nog i mig nog av ändå.



Nu måste jag fräscha till mig innan jobbet, drar dit lite tidigare och käkar p-mat. Hoppas det är något annat än det "vanliga" (pasta m, kyckling/ fläskfile gryta)

Ha en trevlig fredag kväll / M 


Kommentarer
Postat av: Jenn

På det där stället solade jag också på jämt förr :) det är bra!

2009-02-20 @ 22:31:55
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0