Shoppat!

Som vanligt när jag ska shoppa hittar jag allt annat än det jag behöver. Tittade på kameror iaf , finns ju en hel del. Men jag tror jag beställer över internät det blir ju ändå billigast.


Mina innköp för dagen:



Jacka men halv korta armar. Veromoda 399 kr



Stickad tröja från Carlings 399 kr.
Rea 199 kr



Tunika från Gina 149 kr



Top från gina 99 kr . Rea 49 kr   . Hårklämma från glitter 27 kr



Är nog mest nöjd med Jackan från vero, i like:). Nu ska jag och Zlatan bege oss ut på en springtur, skönt att vi får röra på oss lite:).

/ Mirris

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman vilken äkta bloggfantast du blivit. shopping och outfitsbilder och hela köret ;) I like!

2009-02-03 @ 23:28:44
URL: http://emmahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0