SKIT.

Bröllopet gick fint, lite tråkiga människor bara... Och blev kvar längre än väntat.

Skynda sig hem, Angelica var redan hemma hos mig. Duscha och försökte göra oss redo för en kväll i ute livet;).. Vi var klara för att dra till Chrille , men då var dom på väg ner till krogen så vi fick hoppa det. Begav oss till Bo ist på förlova med mina brudar:), mycket kul!

Sen drog vi in på slicken en sväng och sen vidare till goya, krogen blev ingen höjade, Bara SKIT. Tur att jag har min underbara vänner.

Söndagen- SKIT DAG! Fast jag var ju med dom bästa och dom gjorde sitt bästa för att hålla mitt humör på topp,  alla är  så underbara . Tack för att ni räddade min dag.
Skulle tydligen ha jobbat 8-15 i söndags också. Dom hade ringt flera gånger. Jag hade ingen aning. Hade inget uppskrivet heller. Men det var inte mitt fel iaf .. Puh!

Idag har jag vart på personal möte på interpool, sen nu jobbar jag 15-22 hos Putte.

/ Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0