Slapp dag på jobbet..

Putte ligger fortfarande och sover, jag har inte gjort många knop i dag inte. Förstår inte dom som orkar ha det så här för jämnan, jag skulle slappa ner mig totalt. Det är ju skönt att ha det här också på ett vis, då hinner man ju lixom varva ner mellan alla olika jobb. Inte för att jag klagar på Putte. För han är en rolig kille att jobb för.
Men det här är inte min grej tror jag, inte när det blir för mycket sitta. Det ska vara fart och fläckt. Idag har det varit som en dag hemma i soffan, tittat på tv, suttit vid datorn. Jag springer ju och hjälper Putte i mellanåt också.  Men slappt har det varit kan jag säga.

När jag kommer hem måste jag få ut något av min dag, sätta mig själv i sysslor.

- Hämta Zlatan (bokat)
- Fixa käk (bokat)
- Promenad (Bokat)
- Springtur (?/ Intensivpass)
- Städa (Bokat)
- Intensivpass (?/ Springtur)
-Umgås (bokat)

Får se om min lista blir fullföljd, träning ska hinnas med idag iaf.

/ M


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja man blir bra sugen på att boka! :)

2009-02-18 @ 14:16:02
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack! :)

2009-02-18 @ 17:35:25
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0