Spådam..

Har precis varit och spått mig, jag vet inte om jag ska skratta och gråta. Spådamen sa själv att jag hade jätte fina kort men det kom allt en tår i ögat. Allt känns bara så tomt just nu, vad är det man ska tro? Vad är det man ska göra?
Vissa saker ä faktiskt bra små läskiga, hur kan hon veta, hur kan hon se? Det är ju så mycke som klickar.

Jag är ju en människa som verkligen tror på allt sånt ,men ibland kommer det saker man inte vill höra och då ryggarman tillbaka.



Sitter bara hemma nu i soffan med Zlatan och försöker rensa tankarna, vi ska bege oss ut på en promenad nu äre tänkt. Är ju så härligt väder ute. Någon som ska med?

/ Miranda




 


Kommentarer
Postat av: Minnah

Jag förstår precis hur du känner. Jag brukar ringa en spådam då och då och det är kusligt att höra saker som ingen annan vet om en själv, berättade av en spådam.



Vet inte vilken spådam / medium du ringer, men om du letar efter en annan duktig, så rekommenderar jag Spådam.se på http://www.spadam.se



Tack för en bra blogg och lycka till med allt.



Kram Minnah

2011-12-18 @ 13:42:38
URL: http://www.spadam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0