Tappat/Glömmt hjärnan?

Ja ibland kan man ju fundera om jag tappat eller glömmt hjärnan någonstans (?), eller så är jag som en 90 årig kärring som inte minns ett skit.
Först i morse när jag kom till sälgsjön såg jag på mätaren att diseln var typ helt slut (som jag visste redan i går), plus att jag hade glömmt pengarna och mobilen hemma så jag var tvungen att vända för att hämta det. Sjukt less, var redan tillräckligtstressad.

Väl på jobbet har allt fungerat bra ändå , trotts allt. Har varit ute i gysinge nu måndag, tisdag. Vi har haft SKANSKA där på konferens. Så jag har fixat förmidags fika, lunch och eftermiddags fika åt dem. Dom var jätte nöjda med allt så det var kul att höra:). FULL FART;)

Sen vid fyra tiden när jag satt ibilen lagomt såsig efter dagen upptäcker jag i finnböle att jag glömmt hämtat upp Zlatan i hedesunda (suck) så det var bara att vända och hämta min lille prins:).

Nu är jag äntligen hemma och tänker bege mig ut på en springtur med Zlatan så jag får rensa hjärnan lite.

/ M



(kan den bruden ens ha en hjärna?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0