Varför denna ångest?

Kan inte förstå, men det det blir samma sak varje gång. Nu har jag vart och norpat i godis skålen som stod här hemma från alla hjärtans dag. Det går runt i mitt huvud att jag inte ska ta men ändå är jag där ock plockar en godis vilket fall. Vad är min själv diciplin? Alltså det är löjligt hur jag håller på , men ångesten kommer hela tiden. Jag blir inte av med den. Det är så otroligt jobbigt. Jag har väldigt lätt att gå upp i vikt och betydligt svårare att gå ner. Men jag tjatar hela tiden till andra att man ska njuta av livet och ta dagen som den kommer. Men hur håller jag på själv?
Jag undrar hur andra ser på mig, vad är jag för människa, hur ser jag ut i andras ögon? Ser folk mig som överviktig eller normal? Smal behöver man inte ens diskutera, haha. Det finns INTE ens på världskartan.

Jag vill bara vinna överer mig själv och slippa all den här ångesten...


Kommentarer
Postat av: Jenna

Men gummsan! Du är superfin, jag lovar dig!



Kommer du på station på Fjärran ikväll klockan sju ? :) Puss

2009-02-17 @ 16:49:28
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja gör det! :) Jättebra pass! :) Pussis

2009-02-17 @ 17:42:57
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0