En dag ska den bli min..

I går efter jobbet kom Richard och hämtade mig, vi åkte direkt upp till interpool och spelade biljard m. Joel, Chrille, Sebbe, Adde... Spelade en biljard tunering mellan oss 6, och hör och häpna jag vann alla matcherna:), tom två mot Richard .... haha, så nöjd har jag nog inte varit på länge. Fast vi spelade i ju i lag, jag & joel vann dom första tre sen i finalen vann jag m. Chrille:P. Jag hade nog bara tur....

Idag flög man upp av att mobilen ringde, det var PFV som ringde kl 08.00 och fråga om jag kunde jobba hos Putte. Skulle börja så fort jag kunde, slängde på mig kläder och skulle bege mig ut för att ta bilen, MEN MIN ÄLSKADE BIL STARTADE INTE!!!!!!!! Jag blir så less, ska bli rik och ha en bil som startar i alla väder och som det ALDRIG blir fel på. En dag ska jag köpa en Mini cooper S:). 
Älsklingen ställde upp och skjussa mig även fast han var jättte trött;), jätte snällt. Lyckades iaf vara på jobbet till 08.30, nu blire jobb fram till 17.00.



Mini cooper S 09, såå snygg!

/ Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0