Bloggar.

Ja det är just vad jag till bringar min tid till just nu, kika runt på alla andras bloggar. Det är faktiskt kul att kika runt hos alla andra, vissa är ju bättre än andra. Men Jag har en hel hög som jag i stort sett läser varje dag. Man funderar ju vilka som läser min? Förlite kommentarer om jag själv får tycka. Fast åt andra sidan vet jag inte riktigt heller vad som ska kommenteras. Men lite roligare var det ju om man fick nån sådär ibland, så man har nån susning om vilka som är flitiga läsare;D. Fast jag kan ju erkänna att jag är ju inte den bästa att kommentera jag heller, utan smyger runt på min favvo ställen. Ska nog börja bli bättre på det där:).

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman, jag läser ju din blogg som du vet, det känns både bra och konstigt. Ska detta vara det enda sättet att få veta något om ditt liv så byter jag ju hellre ut det mot att få träffa dej lite oftare. Kram mamma

2009-01-18 @ 19:13:40
Postat av: Perkan

Även jag brukar kika in och läsa din blogg lite då och då. Trots att du inte känner mig. ;)

2009-01-27 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0